Ik ben 22 en ga vanaf september als jobstudente werken in een sjiek hotel. Ik moet zelf zorgen voor panty's bij m'n uniform.

vanaf september en tijdens het nieuwe academiejaar, ga ik in de weekends en een paar avonden in de week werken in een redelijk sjiek hotel als receptionniste en barhulp. Het uniform krijg ik van daar (donkerblauw met witte blouse). Ze verwachten dat ik daar panty's (zelf te voorzien) bij aandoe en eigenlijk ben ik niet zo gewoon om te dragen dus ik zou echt niet weten wat voor iets. Ik heb enkel een paar van die hele dikke maillots voor in de winter met laarzen, maar die passen echt niet bij het uniform. Daarom mijn vraag : wat zou ik best kopen en zou het nodig zijn om massagepanty's te nemen omdat ik veel moet rechtstaan?

Toegevoegd na 7 uur:
* ik draag er donkerblauwe pumps bij met blokhakje
* gaat 50den niet te dik zijn? -> het is niet de bedoeling dat m'n panty er maillot-achtig uitziet

Toegevoegd na 1 dag:
vanavond ga ik voor de eerste keer werken. ik heb nog geen panty's gekocht. ik leen er voorlopig van m'n moeder. ik heb ze daarjuist al aangedaan (20den, huisdkleurig van Falke)
demelza, je hebt absoluut gelijk, dat voelt heel anders aan dan een maillot. eigenlijk voel ik me daar redelijk ongemakkelijk in. daarbij lijkt het heel de tijd of het kruisje van het broekje tussen m'n benen zakt. hopelijkt betert het wat als ik ze langer aanheb...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.7K

Het beste antwoord

Ik zou voor 30 denier kiezen, want het moet bij de rest van het uniform passen en de schoenen. 20 denier zal té vaak ladderen. Succes !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt gelijk : met 30 denier heb ik minder vaak last van ritsen, terwijl ik met 20 denier wat ik eerst aanhad heel snel met ladders zat. goeie tip !

Andere antwoorden (7)

Neem de Hema panty's van 50 denier, die zijn sterker en zijn niet zo ladder gevoelig.

Toegevoegd na 4 minuten:
Maar ik moet zeggen die massage panty's zien er ook "gewoon"uit, of ze werken weet ik niet maar bij vermoeide benen het proberen waard.

http://www.stayallday.nl/product/panty_tussenstuk.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Massagepanties heb je niet nodig, je bent nog jong genoeg om normale panties te dragen. Neem dan wel een kleur die mooi past bij je uniform.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou die dikke panty's zonder "voetje" nemen, dat zit veel lekkerder en zo krijg je bijna geen ladders erin! Bij de h&m verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zonder voetje? hoe ziet dat er dan uit? dan komen ze toch maar tot aan m'n enkels? dat is helemaal geen zicht met m'n schoenen
Ik heb veel panty's geprobeerd, maar de laatst jaren altijd Zeeman kleur Gypsy (blauwe verpakking). Goedkoop, sjiek en mooie pasvorm. Ik neem een maatje meer, dat zit lekkerder. Neem altijd een reserve mee en in de winter mag het denk ik wel wat donkerder kleur zijn. Voor beginnende gaatjes blanco nagellak meenemen tegen de ladders. Ik heb op deze site ook gehoord over zomerpanty's zonder kousen, maar nog niet actief gezocht.

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor je eerste werkdag neem je een huidskleurige, een donkerblauwe en een zwarte mee, zit je altijd goed.
13 jaar geleden
Neem niet te dikke panty's die zijn te maillot-achtig.
Neem ook niet te dunne, want die zijn te snel kapot.
Neem niet van die hele dure, want dan nog weet je niet of ze lekker zitten.
Probeer wat goedkope winkels, Wibra of Zeeman, die hebben een behoorlijke collectie.
Dan kan je proberen wat je het prettigst vindt dragen en welke het beste mooi blijven zitten.
Als je dan iets gevonden hebt wat na een dag nog goed zit, dan kun je er meer van kopen.
En zorg dan altijd voor een reserve-panty in je tas of in een kast op het werk!

Neem een neutrale kleur.
Welke schoenen draag je? Daar moet het behoorlijk goed bij passen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou als ik jou was niet te dikke pantys uitkiezen. Persoonlijk vind ik dit oudwijfig lijken. Zoek een iets donkerder die mooi bij je uniform past en waarin je benen mooi uitkomen.
Zorg altijd dat je 1 of 2 paar extra achter de hand houd voor ladderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neem vooral niet te dikke pantys. \ik zou voor 20 den gaan en maximaal 30 den.
je kan eventueel blauw of huidskleur nemen.
Als je slim bent, ga je vast oefenen met het dragen van je pantys. Het is een heel ander gevoel en draagt anders dan een maillot.
Veel succes en wie weet vind je het zelfs wel prettig.