Waarom moet je zonnebrandcrème gebruiken nadat je haar definitief hebt laten verwijderen door middel van VPL techniek?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Je kunt beter niet gaan zonnen. Het risico is dat je pigment kan door inbranden permanent bruin wordt. Als je in de zon zou gaan kun je het best zonnebrandcrème nemen die de hoogste factor heeft maar van die crème krijg je een witte uitstraling en wil je dat? Als je zo'n behandeling gaat doen, laat je dan heel goed voorlichten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De reden dat het smeren van een hoge zonnefactor cruciaal is, komt doordat ook de huid aangepakt wordt bij een VPL behandeling.

De flitsen zorgen niet alleen voor het vernietigen van de haarwortels, ook de pigmentcellen en de opperhuid worden beïnvloedt.

Zonlicht kon de gevoelige huid na een behandeling goed beschadigen, daar is een zonnefactor dus onmisbaar!