Waar online deze jassen kopen? ( beschrijving )

Ik wil graag een jas die iets langer is dan een normale jas en dan zo'n riempje om de taille. Hoe heten deze jassen en waar kan ik ze kopen?

Toegevoegd na 16 minuten:
Ik bedoel een soort moncler jas

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Ik weet niet precies wat je bedoeld. Bedoel je een jas gevuld met dons of een wollen jas? In ieder geval hebben ze dat soort jassen vaak bij de Vero Moda. Je zou eens moeten kijken op zalando.nl in de categorie jassen.