Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaan er ook vrouwenkledingwinkels,waar er rekening wordt gehouden met vrouwen die snel kleding willen kopen?

Niet iedere vrouw vindt winkelen leuk,en in herenkledingwinkels,hangt meestal alles beter geordend,omdat (de meeste)mannen snel willen slagen,en er minder tijd aan hoeven te besteden.

Toegevoegd na 6 dagen:
Allemaal bedankt!+

13 jaar geleden
in: Mode
950

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ook ik heb eeb hekel aan shoppen, maar wil er toch goed uit zien.
Ik ben een fan van internetshoppen: geen gezoek naar parkeerplek of je scheel betalen aan P-geld. Geen drommen met mensen, geen wachttijden bij de kassa, 24/7 bereikbaar, etc etc.
Vanwege de ruime keus en zoekfuncties vind ik bijv Wehkamp en V&D erg handig, maar (afhankelijk van je smaak) zijn er legio mogelijkheden op het net.
Heel veel winkels hebben tegenwoordig een webshop.
Let alleen even op de verzendkosten die nogal eens kunnen verschillen. Soms betaal je per stuk!
Als ik bijv bij wehkamp bestel zoek ik alles af wat ik nodig heb: van broek tot bikini, kleding voor de kids, en bestel alles in verschillende maten en kleuren. Ook artikelen waarover ik twijfel bestel ik gewoon. Je betaald toch maar 1x verzendkosten en stuurt de rest heel eenvoudig retour.

Mocht ik toch eens in de stad zijn dan zoek ik een winkel uit (Forecast is favoriet)waar het niet al te druk is en vraag of er iemand is die tijd heeft me te helpen. Ik vertel wat ik allemaal zoek in welke kleur, maat, stijl en zeg dat ik niet heel veel tijd heb.
Vervolgens verdwijn ik in een pashokje en zij komen met van alles en nog wat aandraven. Werkt uitstekend!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

de webshop van de H&M misschien? die is redelijk geordend. Klik op vrouw, dan op broek en voila: allemaal vrouwenbroeken!

en zo kun je alles vrij snel vinden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet waar j woont...
Maar ik vind de C&A in Zaandam heel netjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de DIDI,
ik ben echt DOL op die winkel, de rekjes hangen niet overvol, het is goed zichtbaar wat er hangt en het is er meestal redelijk rustig waardoor het personeel tijd heeft om bijvoorbeeld je tas even achter de kassa te bewaren, die broek in een andere maat van het rek pakken ect.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding