Waar kun je op dit moment voor een redelijke prijs thermo-ondergoed kopen?

Ik heb het vrijdag nodig, ik weet dat het zaterdag bij de Aldi komt maar dat is te laat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daarom zijn de spullen elke keer uitverkocht als ik er kom, maar ik heb het 's morgens nodig voor een kado.

Het beste antwoord

Action heeft het al een aantal weken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik weet niet of je een pasje voor de Makro hebt, maar daar heb ik ze ook in de aanbieding gezien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die heb ik, maar geen Makro in de buurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ow, dat is lastig. Probeer het eens bij Zeeman of Wibra, daar hebben ze soms ook lekker thermo-ondergoed voor betaalbare prijzen.
De HEMA verkoopt thermo ondergoed voor dames: http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/dames/ondergoed/thermo_broek__volwassenen-(19160699).aspx

Je zou eerst even kunnen bellen om te vragen of het in hun winkels ligt, want het zou kunnen dat het alleen online te bestellen is en dan komt het natuurlijk te laat aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Hema kan je ook thermo-ondergoed kopen voor een redelijke prijs, en de kwaliteit is ook nog goed vind ik.
Wat de prijs precies is weet ik niet, maar hij was 2 weken geleden in de aanbieding voor 7.50, dus dan zal het normaal wel iets van 10 euro zijn denk ik.
Ook kun je kijken bij de action, alleen vind ik daar de kwaliteit niet zo goed van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Hema is het op. Action heb ik nu een van gehaald, kost (bijna) niets maar kwaliteit is ook discutabel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is goed nieuws, ik heb er een meegenomen en ik denk dat ik zaterdag ook nog even bij de aldi ga kijken
De albert heijn heeft het op dit moment
De Hema en V&D hebben ook betaalbare