Hoe bepaal je nou als iets vloekt?

rood rokje met paars truitje iedereen kent het wel ,oranje broek met rood blousje.Hoe weet je nou dat het vloekt en wie bepaalt dat nou?Als de meerderheid het leuk vind ,vloekt het dan nog of is het dan mode?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Ik denk dat iedereen daar anders over denkt. Dat moet je volgens mij echt zelf bepalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeggen als het contrast te veel van elkaar afwijkt

maar vaak moet je het gewoon zien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er valt zo algemeen niet veel over te zeggen, want kleuren hebben vele varianten - rood dat naar donkerrood zweemt zal best kunnen staan bij paars dat veel rood in zich heeft.
En ja, mode speelt mee, ik herinner me nog wel die "hippe" oranjepaarse combinaties uit de jaren zeventig.
Dus kijk of jij het bij elkaar vindt passen, als jij het mooi vindt, kan het.