Hoe komt het dat je jezelf soms in verschillende perspectieven ziet?

Soms heb ik wel eens dat ik in de spiegel kijk, en een heel ander uiterlijk heb dan een andere dag, positiever of negatiever dan de dag ervoor ofzo.. Hoe komt dit? En hoe kom ik erachter hoe ik er écht uit zie? Ik zie namelijk vaak grote verschillen, terwijl de verschillen eigenlijk alleen maar huidtint of moeheid zijn denk ik.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Soms ben je wat emotioneler en soms wat vrolijker.
Dat heeft invloed op je uitstraling.
Zit er niet mee.
Dat heeft iedereen.
En denk er aan je bent zoals je bent.
Jij bent jij.
12 jaar geleden
Dat ligt meer aan je stemming dan aan je uiterlijk. Vermoeidheid en pukkeltjes zie je natuurlijk wel, maar de ene dag ben je niet knapper of lelijker dan de andere dag.
Als je in een goed humeur bent en je voelt je goed voel je je knapper dan als je chagrijnig of verdrietig bent!