Als ik ga slapen of ik word wakker heb ik hel veel jeuk aan mijn huid. Hoe komt dit?

Het is gewoon irritant

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry Geen hel maar Heel
Kimath
13 jaar geleden
Mijn moeder zei vroeger altijd: dat zijn de slaappietjes, teken dat je naar bed moet gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:P

Het beste antwoord

In de winter droogt je huid sneller uit en des te kouder het is, des te sneller het uitdroogt.
Maar je kunt er wel wat aan doen gelukkig.
* Ten eerste zou ik minder vaak douchen ... ben je gewend elke dag te douchen, dan zou je dat nu om de dag kunnen doen of misschien zelfs om de 2 dagen (je kunt je natuurlijk altijd hier en daar even wassen).
* Douche niet te warm, want dat droogt je huid nog meer uit.
* Gebruik een vette zeep of zeeploze zeep (Aldi heeft een goeie).
* Smeer jezelf in met een vochtinbrengende bodylotion. Beter nog zou zijn olie, maar dat voelt vettig aan.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

misschien heb je de verwarming aan op je slaapkamer, daardoor droogt je huid uit...
hang als je een verwarming hebt een waterbak eraan, en smeer je huid in met een vochtinbrengende creme...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee ik heb nooit verwarming aan op men kamer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan zou je je huid moeten behandelen met een creme, dat helpt echt tegen jeuk...succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt!
Het is de droogte, die ontstaat door de koudere luht van buiten en die binnenkomt door het open raam. Met het raam dicht heb je weer andere problemen. Een goede luchtbevochtiger zou kunnen helpen, een goede creme ook, maar niets helpt echt. In ieder geval is het beste jouw kamer koud te houden. Ik vind die droogte op de gladheid na, het ergste van de winter. We lijden gewoon door tot het voorjaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan een droge huid zijn maar ook allergie voor wasverzachter of was middel. Probeer eens wat het effect is als je de lakens met Neutral was en de wasverzachter weglaat.