Wat te doen aan een gebarsten lip?

Althans, ik voel dat mijn lip gaat barsten als er niets veranderd.

Ik smeer de hele dag Vaseline, maar zijn er nog andere dingen waarmee ik kan voorkomen dat mijn lip barst?

Het gaat om 1 plek, midden op mn onderlip.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Blistex is duur, maar zeker aan te raden! Van labello lijkt het bij mij alleen maar erger te worden eigenlijk!

Vaseline is inderdaad een goed 'smeermiddel' Labello is een goed alternatief. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4e/Labello-Pflegestift.JPG Toegevoegd na 20 seconden: [img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4e/Labello-Pflegestift.JPG[/img]

Doe er steeds wat honing op. Vaseline is een beschermer tegen kou en wind. Dat kun je erop smeren als je naar buiten gaat. Maar in huis zou ik het goed verzorgen met honing.

Zorg dat je voldoende vitaminen en mineralen binnen krijgt. Tot die zijn verwerkt spenenzalf smeren.

Ikzelf gebruik altijd de blauwe labello, werkt prima!

Haal in de supermarkt de Beroemde Blauwe Pot... geloof iets van E 1.80 Denk erom, de pot met creme van 1.80, geen andere meuk. smeer je hele gezicht, incluis lippen en mond even goed in Teven ook de beste anti-rimpel creme... voor E1.80

Zoveel mogelijk je lippen verzorgen met een lipbalsem, Blitstex uit de U.S.A,heel goed produkt,warm aanbevolen.

Is het geen koortslip? Dat is een blaasje op je lip, gevolg van een herpes simplex infectie. Probeer of het zalfje Zovirax helpt.

lippenbalsem van weleda wel beetje prijzig maar werkt bij mij altijd het beste, succes

Blistex Brand als de hel op zo'n kloof maar bij gewone lipbalsem is bij mij na 5 minuten het verzachtende effect weg, en hier herstelt je lip van. Wel de creme, niet de balsem (die vind ik minder)

Ik zou zeker naar de apotheek gaan! Dat heb ik ook gedaan en ik had een stift die erg goed werkte. Dit heb ik 2x gehad. Een groene die je lippen groen maakte dus dat was zeker niet aantrekkelijk, en een gewone doorzichtige, een oranje buitenkant.

Elke keer als je naar buiten gaat labello gebruiken, en zeker ook niet je lippen natlikken. Daar worden mijn lippen ook altijd erg droog van. Ik doe zelf ook altijd labello op voordat ik ga slapen, dan zijn mijn lippen de dag erna weer zacht:)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100