Wat zijn de minimale prijzen van een simpel zilveren ringetje?

Ik wil voor mijn zusje een ringetje kopen, zij heeft maat 16, dus erg klein. Maar wat zijn de prijzen van zo'n simpel zilveren ringetje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ik heb pas een ringetje gekocht voor mijn dochter van 4, van ongeveer 4 euro. Ik vermoed wel dat het zilvergehalte niet zo hoog is. Ik heb voor mijn andere dochter ook wel eens een ringetje gekocht bij de juwelier, dan ben je ongeveer 15 euro kwijt, maar dan is de kwaliteit ook beter.
Mooi cadeau!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke erg bedankt! :) ik dacht ook al dat het rond de €15 euro lag. Maar ik wost het noet zeker. Dan zal ik vanmiddag eens een kijkje nemen, ze heeft het verdient! :)

Andere antwoorden (1)

Op de markt zijn ze ook niet duur.

Let wel op het gehalte of het echt zilver is als je op de markt gaat kijken,je hebt zilver van 835 en 925.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan en succes met het uitzoeken.