Is dit een meiden zonnebril od een heren

E. Armani 9694/s v8n ED

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (8)

Kan allebei vind ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij heren, zie foto volgens link.

Toegevoegd na 33 seconden:
En foto's van Pearle.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vind hem wat nerdy/ouderwets voor een man maar ja vrouwen pikken tegenwoordig alles in ;/
en het staat ze meestal ook nog grrrr
Deze lijkt me stoer damesachtig
spijkerjacky er bij, dat kunnen we als man tegenwoordig ook al niet meer aan met goed fatsoen ;P
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Spijkerjack? Ik heb dan wel echt niets met mode, maar ik ben juist blij dat niemand dat meer aandoet, wat zag dat er altijd verschrikkelijk uit :P
Ik denk dat dit model wel een heren zonnebril is dit komt doordat de zijkant als ik het goed op de foto ziet dikker is. Bij zulke vrouwen zonnebrillen zijn de zijkanten meestel wat dunner kijk maar naar de bron hieronder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor beiden of eventueel eerder voor een man
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een meiden zonnebril natuurlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Officieel is het een herenzonnebril, maar je ziet er ook genoeg meisjes mee lopen, dus eigenlijk kan het allebei.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er zo eentje van Ray Ban. Zit heerlijk. Absoluut een uni-model.