Hoe haal ik doorlopenden wenkbrouwen weg?

Ik heb doorlopende wenkbrouwen. Hoe haal ik die haartjes boven mn neus weg zonder dat ik meteen stoppels krijg enzo ( dat is ook niet mooi)??

Bedankt als je antwoord!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
4.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt een 'Bert'!

Antwoorden (4)

epileren. Met een pincet alle overbodige haartjes er uit trekken. Je kunt dit ook door een schoonheidsspecialiste doen.
Zeker de eerste keer is dit wel handig, dan kun je het vervolgens zelf bijhouden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Kan wel wat pijn doen (al is het middenstuk het minst pijnlijk) Je kunt het dan eerst een beetje verdoven met een ijsblokje.
Heel veel vrouwen epileren hun wenkbrouwen.

Toegevoegd na 2 minuten:
en mannen ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je was me voor! +
Kimath
13 jaar geleden
Zeer aan te raden om dit te laten doen. Ik laat mijn wenkbrauwen al geruime tijd doen, bevalt me prima. Plusje!
Als je geen stoppeltjes wil krijgen kun je de haartjes het beste laten weglaseren, omdat dan ook meteen de haarwortels worden vernietigd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ze zelf stukje bij beetje er uit trekken, maar dan komen ze (wel is steeds mindere mate ) terug. Ook worden ze wel weggelaserd en dat schijnt permanent te zijn. Aan dat laatste hangt natuurlijk wel een prijskaartje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die epileer je gewoon weg. Een epileerpincetje, spiegeltje erbij en hup, een voor een weghalen. Daar krijg je echt geen stoppels van hoor. Haal ze allemaal weg, houdt wel rekening met de vorm van je wenkbrauwen bij het begin (aan weerszijden van de neusaanzet).
Epileer niet te vaak, want dan komt het ook sneller terug.

Niet gaan harsen of laseren, da's duur en pijnlijk.
Heel veel mensen epileren zo nu en dan de haartjes die boven de neus groeien, je bent niet de enige.

Succes ermee.