Wie weet er iets leuks te doen met mijn haar? zie uitleg.

Ik heb zelf stijl blond haar, dat erg glad is. Als ik naar een feestje moet weet ik nooit iets leuks te doen met me haar. Wie heeft er een leuke tip?

Toegevoegd na 25 minuten:
mijn haar is zo stijl dat als je het met een krultang gaat krullen het binnen een 2 uur alles weer weg is.
Hoppelijk is deze afbeelding goed genoeg om me haar goed te zien.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Je koopt een haarelastiek waar ook wat haar aan zit.
Die kan je in verschillende kleuren kopen.
Je maakt van je haar een knot, zet dit vast met een ander haarelastiekje.
Laat wat speelse plukjes langs je gezicht hangen en doe als laatste je nieuwe elastiek om je "knot".

Wedden dat dit de hele dag (en avond) blijft zitten?

Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

.. wie bruin is wil rood. De rode wil blond. Krullen willen stijl...

Stijl blond haat kan je in een vlecht doen en oprollen op je achterhoofd.
Je kan losse strengen nemen en die 'wild'tegen je achterhoofd steken met haarspelden.
Als het wat korter is: Wild door elkaar zetten met stylen gel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een Carmenset of een krultang, of papillotten.

Met de Carmenset creeer je hele mooie natuurlijke krullen.

Je kunt dan hele mooie krullen maken. De papillotten een avond van te voren in doen. Volgende dag even goed doorkammen met een grove kame en dan wat mousse of wax in doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb precies dezelfde haren als jij en had hetzelfde probleem. Wat ik ook probeerde, alles zakte weer uit. Maar ik heb wel de uitkomst gevonden!
Koop een stijltang. Daar kan je ook heel goed krullen mee maken, en die blijven (bij mij) wél zitten!
Pak een pluk haar, klem ze tussen de stijltang en draai de tang (als een krultang) een (of meerdere) slag(en). Trek de stijltang naar beneden en je hebt een krul. Gebruik wel versteviging en een hittebestendige creme voor je haar. Oefening baart kunst, dat dan weer wel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt je lange haar op een bijzondere manier vlechten.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=QVFnzrFHbVk