Hoe kan ik mijn haar er mooier en verzorgder uitlaten zien?

Ik heb heel dun haar.
En als het droog wordt gaat het krullen en helemaal door de war zitten.
bestaat er iets waardoor je haar dikker kan worden?
en dat het niet meer zo raar krult en mooi op zn plek blijft zitten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (6)

andrelon heeft shampoos voor dun haar..
er zijn zelfs serums te koop om je haar voller te maken...
je zou ook je haar als het droog is , met een krultang kunnen krullen dan bepaal je zelf hoe je haar valt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb ook krullen en niet zo'n beetje ook niet...
ik heb ook een krultang en gebruik deze heel vaak..geen problemen hoor..
ik gebruik wel hele goede verzorgende producten voor me haar
Een goede coup laten knippen bij de kapper.
Als je heel dun haar hebt zou ik er ook zo min mogelijk met agressieve middelen behandelen. Dus fohnen en krultang is niet echt goed als je dat vaak zou doen.
Er zijn bepaalde creme'tjes en soorten schuim die je haar minder doen krullen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn vriendin heeft ook heel dun haar die gaat krullen als het nat word. Maar nu valt dat bij mijn vriendin helemaal niet meer op. Dat komt omdat zij ieder ochtend haar haar föhnd. Daardoor lijkt haar haar dikker want ze föhnd haar haar naar buiten. Daarna doet ze er wat haarlak in en klaar is ze.

Als je nou op de fiets ergens naar toe moet en het regent echt verschrikkelijk. Of het waait heel erg. Dan denk je meteen dat je hele haar weer lelijk is, maar dat kun je gemakkelijk oplossen. Je koopt bij de etos of kruidvat een handige mini-spray die je in je tas stopt. Kom je daar aan, dat ga je voor de spiegel of in de wc je haar een beetje doen. Gewoon wat spray erop en dan nog een beetje in model brengen. Het is echt niet zoveel moeite.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij mij heeft helpt is mijn haar te kleuren met een natuurlijk kleurmiddel waar henna in zit. ik moet dat wel elke week doen...Je kan hiervoor gewoon je eigen haarkleur nemen of variëren
af en toe (bv. vlak voor de zomer of feestdagen) laat ik extensions zetten bij de afrikaanse kapper, dat betekent : haar dat genaaid wordt in vlechtjes, je ziet er niks van. hoeft niet helemaal, kan bv; enkel boven op je hoofd. is veel minder duur dan andere extensions en als het voor even is kan je ook het goedkoopste haar nemen (let wel :neem zeker geen synthetisch mocht je dit overwegen, voor iets meer geld heb je écht haar en dat kan je veel beter kammen en wassen op langere termijn).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit mijn ervaring was de oplossing een haarmasker
ik heb Guhl zuiver en oplevend
het werk fantastisch en mijn haar is nu ook wat voller met de een of andere reden, klit niet dus ook een pluspuntje!

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het zelfde probleem van dun haar te hebben dat krult.
k'probeer mijn haar in een kap te verbergen als het gaat regenen zodat het niet nat kan worden
Een conditioner van Pantene PRO-V,speciaal voor stug,weerbarstig droog of kroezig haar.
Helpt perfect.
Mijn man heeft mij een BRUSH ACTIV van calor cadeau
gegeven waarbij ik mijn haar zelf kan brushen net
alsof ik net van de kapper kom.
1 nadeel de brush activ heeft geen koude stand.