als ik met transfer papier iets op mijn shirt wil bedrukken, waar moet ik op letten en kan dit plaatje ook in kleur zijn?

ik wil graag een plaatje op mijn shirt bedrukken met transfer papier zoals in dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=8sQyqJSch_M. kan ik dat plaatje ook in kleur doen? dus dat ik bijvoorbeeld een rood plaatje op het shirt bedruk? en heb je verder nog tips waar ik op moet letten om het goed te laten lukken?

bvd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Je kunt gewoon in kleur drukken. Zet wel in je printerinstelling dat het gaat om een textieltransfer en dat je het in spiegelbeeld moet printen. Na het instrijken met bakpapier nastrijken en de achterkant goed strijken, dan trekt de inkt er goed in.