Waar zit het 'wortelteken' op de texas TI-84?

Ik ben bezig met wiskunde en heb deze rekenmachine nog niet zo lang! Ik ben jammer genoeg het wortelteken kwijt. :(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wiskunde
4.4K

Het beste antwoord

Die rekenmachine heb ik ook :)
Het wortelteken zit op de plaats waar het kwadraatteken 'X2' zit.
Je moet dan op de blauwe toets links bovenaan waar 2nd opstaat drukken en daarna op het kwadraatteken.
zo krijg je een wortelteken en een haakje (, als je het getal hebt ingevoerd moet je het afsluiten met een ).

Ik hoop dat het geholpen heeft!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In de handleiding zul je de mogelijkheden van de rekenmachine wel vinden hieronder in de link de handleiding