Waar kan ik een boek vinden over fourieranalyse, Laplacetransformaties, en diff. vergelijkingen in JIP en JANNEKE taal?

Dit is lastige materie, dus zoek ik over deze onderwerpen naslagwerk die eenvoudig te begrjpen is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wiskunde
Poet
10 jaar geleden
Als ik jou was zou ik eens wat youtube filmpjes opzoeken. Het helpt vaak al als je wat verschillende docenten ziet die het uitleggen

Het beste antwoord

Ik bedenk net dat je eens zou kunnen zoeken op de combinatie van “wiskunde” en “voor dummies”, of ineens op de hele string “wiskunde voor dummies”, en ik zie daarmee inderdaad zoekresultaten opduiken die je verder lijken te kunnen helpen.