Wat is het verschil tussen een frequentietabel en een histogram?

Statistiek

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Wiskunde
1.2K

Het beste antwoord

Een histogram is de grafische weergave van de frequentietabel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens mij zijn het 2 benamingen voor 1 iets.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het verschil zit in het laatste deel van de woorden. een frequentietabel is enkel een tabel. Dus een lijst met data. Een histogram is een grafische afbeelding. Bijvoorbeeld van een frequentietabel