Lees "The hitchhikers guide to the Galaxy"

In the first novel and radio series, a group of hyper-intelligent pan-dimensional beings demand to learn the Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything from the supercomputer, Deep Thought, specially built for this purpose. It takes Deep Thought 7½ million years to compute and check the answer, which turns out to be 42. Unfortunately, The Ultimate Question itself is unknown.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ter info voor de moderator: het is dus een antwoord op een onoplosbare vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik van je hou... Dat komt uit de Hithikers guide to the galaxy...
en het antwoord daarop is: 42

daarom...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je vraag een ultieme vraag was geweest had: 42 het juiste antwoord geweest. Maar hij is niet ultiem, dus in de bron is verdere informatie te vinden over 42
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed antwoord