Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet je voor wiskunde A in de 4e klas ook een grafische rekenmachine hebben of moet dat alleen voor wiskunde B?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wiskunde
9.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Ik heb dit jaar havo4 en wiskunde A gehad. En wij hadden grafische rekenmachine nodig bijvoorbeeld voor kansberekening.

Toegevoegd na 2 minuten:
Eigenlijk hadden we van de 8 hoofdstukken maar bij 1 hoofdstuk GEEN grafische rekenmachine nodig, dus hij is echt nodig!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, doet moet. Voor elke wiskunde heb je een grafische rekenmachine nodig. Wiskunde A/B/C/D, voor allemaal. Maar als het goed is staat dat ook op je boekenlijst.

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor sommige andere vakken heb je hem ook nodig. (Scheikunde, natuurkunde, dat is op vwo tenminste zo, maar ik weet niet of je die vakken hebt)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, voor alle wiskundes heb je in de bovenbouw van VWO een GR nodig, zijn heel handig maar ook heel duur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat MOET
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ook voor Wiskunde A moet je een grafische rekenmachine hebben. Je hebt hem vanaf de 4e klas van het HAVO en VWO nodig. Ik zou hem aan het begin van het jaar wel aanschaffen want je hebt hem heel veel nodig. Grafische rekenmachines zijn best duur, een nieuwe kost ongeveer 100 euro, maar je kunt er ook een op internet kopen. Rond deze tijd zijn er veel grafische rekenmachines te koop op marktplaats omdat veel eindexamen kandidaten hun rekenmachine verkopen omdat ze geslaagd zijn. Op marktplaats kun je vaak een grafische rekenmachine kopen voor ongeveer 50, 60 euro. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. Ik geef les aan 4 vwo wiskunde A, en het eerste hoofdstuk (moderne wiskunde) legt meteen al uit hoe de grafische rekenmachine werkt.

Wees blij, spiekbriefjes bij je hebben voor de exacte vakken is nog nooit zo makkelijk geweest ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat moet. Maar wees daar blij mee. Ik zou niet weten hoe ik me moest redden bij een Wi/Sk of Na toets zonder mijn grafische rekenmachine ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding