Hoe kan ik mij zelf verbeteren met wiskunde

Beste mensen.

Ik ben opzoek naar advies. Ik ga een elektrotechnische opleiding op het hbo volgen.

Ik heb 1zwakke kant.mijn wiskunde is zeer matig tot matig tot goed.

Wat raden jullie mij aan. Om mij zelf te verbeteren en hoe?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wiskunde
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zorg voor een VWO5 boek en neem dat vanaf het begin door en dan VWO6. Als je iets niet begrijpt: terug lezen, net zolang tot je het wel doet.
Poet
10 jaar geleden
Het is ook een kwestie van de juiste leraar vinden die het uitlegt opeen manier die bij jou past. Dus inderdaad een bijles-leraar vragen. Dit zijn vaak mensen die goed uitleggen

Antwoorden (3)

Regel bijles, dat kan door een wiskundestudent die zich aanbiedt, maar ook door een wiskunde leraar, die wat tijd over heeft. In Utrecht kan dat via deze weg:
http://www.studentsplus.nl/bijles/utrecht/wiskunde?gclid=CO6Q_IzDkbkCFQTMtAodtH4ArQ
In de andere steden waar hbo of universitair onderwijs wordt gegeven zal ook wel zoiets zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hartstikke bedankt voor je tip.
Ik zal hier wat mee doen.
Ik ben ondertussen bezig met veel oefeningen maken.
Kijk ook eens op marktplaats of in de plaatselijke supermarkt voor bijlessen Wiskunde.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hartstikke bedankt voor je tip.
Ik zal hier wat mee doen.
Ik ben ondertussen bezig met veel oefeningen maken.
Probeer deze site eens: https://www.khanacademy.org/
Wiskunde lessen in de vorm van filmpjes en opdrachten voor bijna elk niveau (basisschool, middelbare school en zelfs hogere wiskunde zoals lineaire algebra, calculus en differentiaal vergelijkingen)