wat kan ik doen als me ouders niet thuis zijn en ik snap het huiswerk niet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Lang leve Google!

Je docent een mailtje sturen met daarin je vragen

je kunt: - de vraag goed doorlezen en met de gegevens zoeken naar informatie op internet. - je kunt iemand bellen van wie jij denkt dat hij of zei er verstand van heeft. - je kan in het vervolg je huiswerk niet een dag van te voren maken deed je dit al niet dan sla je de vraag over en bewaar je deze voor wanneer je ouders thuis zijn - je kan het boek goed doorlezen en kijken of het antwoord er niet heel toevallig in staat. - je kan indien je geen toest krijgt je huiswerk vraag/vragen overslaan en deze meenemen voor je leraar om het aan hem of haar te vragen. je hebt niet je huiswerk compleet af maar de leraar(es) zal hoogstwaarschijnlijk inzien dat je wel bezig bent geweest en dat je er dus niet uitkwam en daarom haar hulp kwam vragen. ik hoop dat je hier wat aan hebt groeten

eerst googlen en anders de volgende dag in de les de vragen opnoemen die je niet snapte ( wel voordat je docent begint met nakijken )

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100