Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is WPA2 momenteel kraakbaar voor supercomputers?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wiskunde
794
AWM
14 jaar geleden
voor of door?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door, denk ik...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja het kraakbaar. Gemiddeld duurt het voor een eenvoudig password twee tot drie dagen, door gebruik te maken van de methode die op deze website staat:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Ja, en als je als password
58%*&$#%yf&%$#%FFHFHFfgfsdjs&%jhbvkUhFdcg#4!)
MvYTDhgf65Qw647hT65765
gebruikt duurt het vele jaren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihi
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
...dan duurt 't vele jaren om in te loggen, ja... En dat met je eigen password.
Bovendien lijdt de veiligheid er ook weer onder op een ander punt: zo'n password is niet te onthouden, dus schrijven mensen 't op (de onderkant van hun toetsenbord).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik schrijf het even op Antwoordman, als je me nu vertelt waar je woont dan regel ik wel een busje en een laptop en dan ga ik eens even het internet op.

Andere antwoorden (2)

Alles kan. Maar omdat de pre-shared key van 8 tot 63 karakters lang kan zijn, is dat geen kleine klus.
Er zijn hacktools die woordenlijsten gebruiken, in de hoop dat een normaal woord hebt gebruikt.
Anders moet er dus de brute-force methode worden toegepast, eigenlijk niet te doen. Een supercomputer inzetten heeft niet zo veel zin, het AP dat je aanvalt heeft een bepaalde responsetijd.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Ja hoor, alles is kraakbaar... Ook de 256 bits versleuteling... Het is alleen een kwestie van tijd... En die is snel voorbij bij een snelle computer...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HOE snel gaat 't dan bij WPA2? Want da's eigenlijk de vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
WPA2 is iets wat niet verandert en de pc´s worden steeds sneller en die kunnen net zolang doorgaan tot ze het gevonden hebben... Misschien staat er nu wel eenn pc te draaien alleen om jouw code te vinden, en die draait door tot hij er is, dus je dagen zijn geteld... Dus zijn de pc´s sneler en sneller, dan... Je weet het antwoord al...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn WPA2 code kunnen ze niet kraken.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding