kan m'n pinpas kapot zijn door een magneet?

mijn pinpas doet het niet meer en laatst zijn een vriend van mij dat het zou kunnen door dat ik mijn portemonnee op een grote magneet in de keet neer had gelegt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Ja, dan is je pinpas gegarandeerd overleden. Een sterke magneet wist alle gegevens die op de magneetstrip op je pas staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
.

Andere antwoorden (5)

Is mij ook gebeurd. Loop even naar de bank, dan kunnen ze zien of de baantjes (3?) zijn beschadigd.Ze vertellen gelijk wat ze voor je kunnen doen.
13 jaar geleden
ja ik had een telefoonhoes die sloot dmv een magneet
en elke keer was mijn bankpas ongeldig bleek dat de magneet van het hoesje mijn gegevens wister op de pinpas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, ik had hem bij formido ff op de band gelegd, hij was gelijk op slopershoogte, ff naar de bank voor een nieuwe
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja! Er zit namelijk een magneetstrip op, sterke magneten kunnen hier de informatie van af 'trekken' (door de kracht van de magneet)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan zeker