is het mogelijk dat rook van een sigaret circulerend wordt ingenomen, en waarom is dit minder slecht voor je, zoals kent beweert

kent heeft nu sigaretten waarvan men beweert dat de rook op bovenstaande manier wordt opgenomen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jc54
13 jaar geleden
Dat is net zoiets als met links en rechts draaiende yoghurt.

Antwoorden (4)

Dan is de filter zo gemaakt dat de rook circuleert. Net als een tampon met draaiende groeven ;)

Logischerwijs blijft er meer teer aan het filter plakken.
Maar het is meer een verkooptruc dan dat het echt wat uithaalt denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is het niet meer dan een goedkope marketing-kreet waar ik dan eerst wel eens bewijs van zou willen zien, sigarettenrook is gewoon slecht voor je hoe je het ook inhaleert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet roken is zeker gezonder dan deze sigaret.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
t`is gewoon een marketing tool van Kent, die in je bolletje werkt...