Helaas is het antwoord niet 42. Dit is een harnekkige mythe die al eeuwen de rondte doet. Men kan dit al zover terug traceren als het Maya tijdperk.

Het juiste antwoord daarentegen is uiteraard 666 (wat weer onterecht gezien wordt als "het getal van het beest").

De verwarring komt deels door vertaal / interpretaie / begrijp fouten uit het verre verleden. Anderzijds heeft een grote groep mensen Het juiste antwoord weten te vervuilen als ware het "het nummer van het beest". Helaas waren (en nu zijn nu nog steeds) veel mensen bang de waarheid.

Het juiste andwoord op je vraag is dus 666.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Volgens the hitchikers guide to the galaxy wel ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Uiteraard, maar je moet je wel afvragen wat de vraag is!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat er een rekenfout is gemaakt door dat een paar bannelingen (lees adviseurs en andere nutteloze beroepen) van een andere planeet een noodlanding hebben moeten maken op de rekenplaneet aarde
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, 4: 42 = tweeenveertig = 13 tekens = dertien = 7 tekens = zeven = 5 tekens = vijf = 4 tekens = vier = 4 tekens. Ook wanneer je vyf gebruikt: = 3 tekens = drie = 4 tekens = vier.