hallo kan iemand me hiermee helpen? ik moet afstuderen met een verslag, en moet een definitie van antibiotica ten aanzien de protocollen,

het moet een link hebben met mij probleemstelling, nl de bereiding en de toedingswijze,in hoe vere verpleegkundige deze hanteren.ik hoop dat my vraag begrepen is. mijn dank is groot.afz mimi

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met alle respect, ik zou niet door iemand die nauwelijks in staat is een probleem te formuleren in het ziekenhuis geholpen willen worden. Mijn buitenlandse verpleegseters in het ziekehuis, waar ik laatst ben geopereerd formuleerden stukken beter. Ga eens een taalcursus volgen.
Annswers
13 jaar geleden
Helemaal eens met Jelle en Knuppel maar wat zijn verpleegseters ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL

Het beste antwoord

Ik hou mij altijd aan de protocollen...Ik denk dat al mijn collega's dat doen. Daar staat precies in hoe het opgelost moet worden ( met NaCl of glucose) en in welke tijd je het mag geven....Weet niet zo goed welke link je wilt hebben...de protocollen staan meestal op het netwerk van het ziekenhuis...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Echt heel duidelijk is je vraag niet en ik vraag me zelfs af of je wel precies begrepen hebt wat je opdracht is.
Antibiotica wordt op verschillende wijzen toegediend. Het oraal of per infuus worden toegediend. Bij orale toediening heb je niks te maken met bereidingswijze. De tabletten worden vanaf de fabriek geleverd. Per infuus moet de werkzame stof worden opgelost in b.v. Natrium Chloride.
De protocollen ten aanzien van de toediening zijn altijd per ziekenhuis en soms zelfs per afdeling, beschreven. Bij toediening thuis heb je alleen met tabletten te maken en zijn de protocollen van minder belang of in z'n geheel niet aanwezig.
Verpleegkundigen in het ziekenhuis zijn zich altijd zeer bewust van bestaande protocollen en zij zullen zich daar altijd aan houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vraag is niet duidelijk, je moet een definitie van antibiotica hebben ten aanzien van protocollen?

Bedoel je dat je een stelling zoekt ivm een onderzoek hoe plegen omgaan met antibioticaprotocollen?

Probeer eerst te bedenken waar je onderzoek/verslag precies over gaat, en probeer dat in één zin te vatten.
Dan heb je waarschijnlijk de kern te pakken.