Volgens mij was Juliana een gelovig persoon en vond zij de doodstraf daarom niet kunnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

omdat geen enkel persoon over het leven van een ander kan beschikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk omdat Juliana overtuigt pacifist was en met die visie past de doodstraf niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat Juliana niet tot dezelfde daden wilde overgaan als die van oorlogsmisdadigers.