Waarom verkreukelen mensen hun blikjes als ze leeg zijn?

Weet jij het antwoord?

/2500

ik doe het standaard omdat ze dan minder ruimte innemen in de vuilniszak.

Ruimtebesparing in de afvalbak, en ik vind het gewoon leuk om een blikje op de grond te leggen, en dan helemaal plat te stampen en zo klein mogelijk te maken :)

ik doe het vanwege de ruimtebesparing.

Omdat het zo'n geklieder geeft,als je het doet,als ze nog vol zijn en omdat het beter opruimt (minder plaats in beslag neemt).

Kwestie van het afvalprobleem verminderen ;-)

als ze het doen en het op straat gooien dan willen ze laten zien hoe sterk ze zijn. :P anders gewoon lekker minder ruimte in je bakkie.

Ik doe het om aan te geven dat het blikje leeg is, en er wellicht nog wel 1 zou willen. Een glas is immers doorzichtig, dan ziet iedereen dat het leeg is.

Soms om er een potje mee te voetballen.

Ik doe het uit gewoonte, ik weet ook niet echt waarom, ik denk omdat iedereen het doet.

Ik vind het wel een lekker oergevoel geven om dat blijke naar genezijde te helpen.... :P

Om te laten zijn hoe sterk ze wel niet zijn :)

Bij mij zijn er twee redenen voor om de blikjes te verkreukelen. De eerste is omdat het ruimtebesparend is in de vuilbak En de tweede reden: Om aan te geven dat het blikje leeg is en ik..er best nòg wel eentje lust, haha Groet, Ton

Een vorm van agressie en ze hopen dat als ze het blikje op straat weggooien het niet te ver weg rolt zodat iedereen die de bewuste plaats passeert kan zien dat er weer een asociaal een biertje gedronken heeft.

Ik doe dat omdat ze dan minder plaats innemen in de PMD-sorteringszak!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100