worden neushoorns geboren met hun hoorns al op de neus? Zo ja, hoe past dit?

Ik vraag dit voor een vriend van me.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Biologie
Amadea
7 jaar geleden
Zie maar: http://www.gelderlander.nl/polopoly_fs/1.6061583.1464603550!/image/image.JPG_gen/derivatives/landscape_800_600/image-6061583.JPG
kierkegaard47
7 jaar geleden
heheh, of nog leuker: elanden, met die enorme geweien ? :)
Amadea
7 jaar geleden
En hoe is het bij egels?

Antwoorden (1)

Nee:Na ongeveer zestien maanden krijgt de koe haar jong: het kalf. Dat kalf weegt zestig kilo bij de geboorte. Het heeft dan nog geen hoorn op zijn neus.
fremar
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wow, Dank U wel voor de snelle reactie.