Kan je van seksualiteit en seksuele gevoelens afkomen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

opgewonden, maar deze krijg je ook alleen maar als je iets speciaals mankeerd. Je kan altijd even met je dokter praten als je er echt mee zit.

Het klooster ingaan schijnt ook niet echt te helpen aangaande al die berichtjes van de laatste tijd :-(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee. Iemand die a-seksueel is kan zichzelf niet dwingen om te genieten van seks, een homo kan niet genieten van heteroseks. Ze kunnen (soms jarenlang) doen alsof, maar dat is slechts toneel. Seksuaaliteit kan wel veranderen. Je kunt meer of minder zin krijgen. Of seks op een andere manier beleven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees gerust, hoe ouder je wordt, deste minder "last" heb je er van.
13 jaar geleden
Het hart wil wat het hart wil...

Maar naarmate je ouder wordt minderen deze gevoelens en gedachtes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan dus wel.
"In Nederland wordt chemische castratie vaak door het Ministerie van Justitie als voorwaarde gesteld voordat pedoseksuele terbeschikkinggestelden geresocialiseerd mogen worden. Sommige mensen zien chemische castratie als hét wondermiddel dat opgelegd zou moeten worden aan alle zedendelinquenten. In de praktijk blijkt echter dat de medicatie de hormoonhuishouding wel goed beïnvloedt, maar dat de effecten op de bijhorende gedachten en gedragspatronen niet altijd even groot zijn."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Chemisch geheugenwissen lijkt me beter bij dergelijke mensen... Gewoon ombouwen tot kamerplantje, nooit meer last van ze.