Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe valt dit nou te verklaren?

Vorige keer dat ik de vraag stelde werd hij verwijderd vanwege een anti israel houding in het filmpje.

Dit filmpje gaat over de zelfde baby maar dan zonder de anti israel houding.

http://www.youtube.com/watch?v=CSyxwkZ7Uc8&feature=fvsr

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
591

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

De kijker wordt gefopt. En uiteraard zijn er altijd weer mensen, die het wel geloven.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Het kan zijn dat er een grapjas is die 2x bijna hetzelfde filmpje geplaatst heeft om te kijken of er reactie's komen.

Toegevoegd na 38 seconden:
Maar het is zo goed als zeker nep.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is nep, dat kan niet anders

Toegevoegd na 1 minuut:
Elke godsdienst heeft af en toe een wonder nodig om te bewijzen dat het de enige ware godsdienst is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door een stempel met bijvoorbeeld heet water op de huid van het kind te drukken onstaan er roodverkleuringen op de huid ,bij ons noemen ze dat kindermishandeling ,daar heet het een miracel der islam
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grrrr ..
bij ons zeggen ze dat deze soort mensen racisten zijn!
bij de islam is kindermishandeling een zware zonde..bij jouw geloof weet ik het niet!?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voordat je iemand racist noemt is het raadzaam om je te verdiepen in de motieven van het antwoord ,er word gevraagd naar een verklaring voor een overduidelijk gefaket filmpje die geef ik en dan denk jij dat je me mag uitschelden voor rascist terwijl je helemaal niets vane weet ,behave enkele antwoorden die je hier leest, de mafketels die dat kind misbruiken moet jeaanvallen niet degene die doorheefy hoe het gedaan word ,alleen maar omdat je denkt teweten dat i een ander geloof aanhang dan jezelf
Soms ben ik zo blij dat ik een nuchtere Hollander ben.
Ik moet eigenlijk hard lachen om dit soort filmpjes.
Niet eens zozeer om het filmpje zelf, alswel om de volksstammen die heilig geloven in de bullshit die ze voorgeschoteld krijgen.
Moet je eens naar al die andere 'wonderen van Allah' kijken die op youtube staan.
Het ene filmpje nog knulliger in elkaar gezet dan het andere.
De beelden van de baby zijn wat dat betreft nog knap gemaakt.
Wat een flauwekul.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wie het laatst lacht lacht het best!
nu mag je zo veel lachen als je wilt...maar later!
Het is inderdaad nep. Op National Geographic was een tijdje terug een documentaire over stigmatisatie. Dat is het verschijnen van kruizigingsplekken op de handen en voeten. Daar lieten ze ook de techniek zien hoe het te faken. Het filmpje hoe ze het in die docu lieten zien is door youtube wegens auteursrechten verwijderd... Maar in dit filmpje laten ze het als truck zien:

Toegevoegd na 47 seconden:
truuk*?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding