Hoi Ed,
ook ik raak hier wel eens op het verkeerde been.
Ik lees nu ook vaak de reacties BIJ DE VRAAG, meestal staan daar de aanwijzingen die je nodig hebt om de situatie beter in te kunnen schatten en staat er vaak bij of het een man of een vrouw treft.
Soms verraad het onderwerp of de wijze van schrijven veel, als ze het over menstruatieproblemen hebben zullen het vast geen mannen zijn.
Soms echter valt er uit (reacties op) de vraag en reacties op antwoorden van de vraagsteller (komt vaak voor) geen brood te bakken welk geslacht de vragensteller heeft.
Dan ga je dus gewoon af en toe op je gevel.
Dat kun je ook gewoon accepteren.
Wij met ons scherpe gevoel zijn dus ook gewoon maar mensen.
Kom je er niet uit , vraag het dan de vraagsteller via een reactie op de vraag.
Als ik de mist in ga , wat geregeld gebeurt, ondanks zorgvuldig natrekken, dan accepteer ik dat gewoon, ofschoon dat best genant kan zijn.
Zo had ik een vraag beantwoord dat een vrouw sex wilde ofschoon ze flinke koorts had.
Niet wetende dat het een lesbische relatie betrof en een eerder antwoord uitging van een verzachtende werking op de keel van de zieke door orale sex, vertelde ik dat bij pijpen het gevaar ontstond dat staphylococcen ook bij de
ander urogenitale besmetting op kon leveren, mn.aan de prostaat etc.
Dat was tegen het zere (middelste) been, er kwam geen paal maar een poes aan te pas.
Beetje lullig maar ik heb er maar om gelachen.
Bij sex denk ik als hetero ook aan heterosex en niet aan pruimzuigen door een zieke vrouw met een hoog libido
bi een andere vrouw.
Ach ja, er zijn ook dingen waar ik dus geen verstand van heb.
We zijn maar mensen Ed, het maken van fouten is daar inherent aan.