waarom kan het zo lastig zijn om elke ochtend een outfit uit te kiezen?

wat is belangrijk bij het kiezen van je dagelijkse outfit? je humeur? wat je die dag gaat doen? of je binnen blijft of het huis uit gaat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
totaal geen last van.

Antwoorden (5)

De enige 2 dingen die tellen bij je keuze wat je gaat dragen is wat je gaat doen en waar je je prettig in voelt.

Bedenk 's ochtends dus goed wat je gaat doen en wat je hier bij kan dragen.

Bij een formele baan moet je niet in een kort rokje en een veel te strak truitje op komen dagen en op school niet in een mantelpakje bijvoorbeeld :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan lastig zijn omdat je dit iedere ochtend moet doen. Dan heb je toch wel meer aan je hoofd? Tandenpoetsen, douchen, ontbijt, haren netjes (alles in willekeurige volgorde;)
waarom niet dit al de avond ervoor doen? Dan heb je al een opzetje voor die morgen en als het dan toch niet bij je humeur past kun je altijd nog iets anders pakken.. En de rest (of je binnen of buiten bent) weet je vaak toch al wel van te voren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je bent me voor geweest, +
erge twijfelaars kunnen 's avonds 2 outfits klaarleggen met een verschil in humeur, of weersomstandigheden enz enz
dat maakt het 's ochtends veel makkelijker, vooral als je je jezelf verplicht één van de twee te dragen, dan worden die 2 vanzelf "goede" setjes.
13 jaar geleden
Het hoeft geen probleem te zijn maar wij hebben te veel en hoe meer je hebt hoe moeilijker kiezen wordt. Mensen is de zogenaamde arme landen kennen dit probleem niet hebben vaak maar 1 paar kleren en die dragen ze en als ze geluk hebben hebben ze 2 paar en dan hoeven ze nog niet te kiezen 1 is vuil en moet gewassen worden de trek je het andere aan.
Je hebt het je zelf lastig gemaakt door een luxe probleem.
Dus als je weer eens voor de kast staat vind het dan niet lastig maar geniet van je rijkdom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat komt door sociale druk.