Hoe kan het dat er in een pakje Rizla blauw zowel rijstevloei zit alswel gewone vloei?

Ik rook altijd shag met rijstevloeitjes van Rizla blauw, maar nu heb ik al 2 pakjes gehad waar 2 soorten vloeitjes inzitten door elkaar: de rijstevloeitjes zoals het de bedoeling is, maar ook gewone vloeitjes. Hoe is het mogelijk dat dit kan voorkomen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

iemand heeft niet goed opgelet bij de productie van
jou product ( rijstevlooi ) en daardoor zijn 2 verschillende
soorten door elkaar heen gekomen, je kan het bewaren
maar ook terugbrengen naar de winkelier waar je het
gekocht heb, en de goede vlooi vragen.
Bij massa productie kan het voorkomen dat er wat mis
gaat, en dat de werknemers daar niet goed oppassen.

Toegevoegd na 1 uur:
Vlooi moet vloei
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is vlooi ? :]

Andere antwoorden (1)

Dat pakje moet je bewaren. Dat is een follie, ofwel foutje in de fabrikage. Voor de verzamelaars.