Is er ook waterdamp in het universum?

Ik bedoel dus niet op de planeten maar daarbuiten.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, er is water in het universum.
Dat wil zeggen, er zijn watermoleculen.
Maar dat kun je moeilijk damp noemen.
Je spreekt pas van damp als er mega veel watermoleculen redelijk dicht op elkaar zitten.
Maar in de ruimte zwerven ze op zéér grote afstand van elkaar.
Reddie
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
https://tweakers.net/nieuws/83153/wetenschappers-produceren-krachtigste-laserbundel-ooit.html Dit zag ik op tv en hoorde de wetenschapper zeggen dat we dan oneindig ver konden reizen in het universum met deze energiebron, vandaar mijn vraag.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Interessant item in de url(!)
Reddie
6 jaar geleden
@WHuls, dat van dat reizen is pure onzin. Een reisje met een duur van picosecinden brengt je niet ver.
Reddie
6 jaar geleden
@RoqueTrader, 1,85MJ = 440kCal.
Zoveel eet als ontbijt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+