Wat voor mensen zijn het meest gevoelig voor reclame uitingen op tv?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja, niet aardig om te zeggen, maar dat zijn de mensen met de minste kritische zin, en ik vermoed ook niet de allerslimsten. Uit een programma(onderdeel) dat gemaakt is tijdens een dagje uit van SBS-kijkers blijkt, dat deze heel speciaal gevoelig zijn voor reclame. Maar de reclamemakers zoeken hun wegen wel, het duurt even, endan hebben ze de highbrow people ook te pakken.

de mensen die het meest beinvloedbaar zijn, kleine, jonge kinderen en pubers en ook nog mensen die op zoek zijn naar een stepping stone. war ze hun veretrouwen kunnen aan geven, kortom mensen met innerlijke dranq

Zij die kijken zijn het meest gevoelig. Zij die niet kijken zijn helemaal ongevoelig voor die reclame.

Alleen jonge impulsieve mensen,wie naar reclame kijkt verpest zijn tijd en geest,ga even puzzelen of teletekst lezen,of huishoudwerk,als je moe bent iets lezen

Je kunt vaak door de reklame te bekijken zien, voor welke doelgroep die reklame bedoeld is - daar is beslist onderzoek naar gedaan door een bedrijf, om zo tot de meest aansprekende reklame te komen. Dus verschillende mensengroepen zullen zich aangesproken voelen door verschillende reklames. Bijv. de huidige 'hond moet uit' reklame van de KPN met z'n aan Boulevard-verslaafde baasje, de Gamma-reklame (domme dromerige would-be design-Freek, en z'n 'niet lullen maar vullen'- buurman die hem helemaal doorheeft, de 1-jarige die al zoveel 'vriendjes' heeft en gelukkig erg veel weerstand heeft dankzij melkproduct X, de bazinnetjes van de aanbiddende Sheba-katten, enz enz. En de eeuwige tandartsschone oogverblindend witte tanden die door deskundigen welwillend worden toegegrijnst, en de prachtvolle lokken in slowmotion, de producten die we waard zijn - iedere vrouw 'kan mooier zijn' voor haar gevoel... Ik vind alleen die zelfingenomen juffrouw die always/allday zo droog blijft erg irritant, en de kantoorjuf die met plakband aan haar tanden zit te emmeren om ze schoon te krijgen - smerig....Dan zijn er natuurlijk de 'humor'- reklames, en de 'deskundigen-serieus bedoelde' : wij van WCeend adviseren WCeend, en de overwerkte huisvrouwen die een orgasme krijgen van de vlekreinigers en de kalkvrije toiletpotten : er is dus duidelijk een groep vrouwen, die zich daarmee kunnen vereenzelvigen, en morgen product X gaan halen...

de mensen die denken dat het matriele een immateriele kan vullen, dan blijf je nl. bezig.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100