Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wijziging van mijn vraag, wat kan ik het beste doen om retinitis pigmentosa tegen te gaan? (oogaandoening).

is een genetische afwijking. tunnelvisie zowel kokerzicht

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op zich een goeie vraag waarvan ik me heel goed kan voorstellen dat je daar een antwoord op wilt hebben.
Aangezien dit soort vragen van medische aard nogal complex zijn, zou ik in jou geval wellicht te rade gaan bij een oogheelkundige.De mensen die hier antwoord geven kunnen spreken uit ervaring maar ik acht de kans klein dat je van een terzakekundige een antwoordt zult kunnen verwachten via deze site.Om een erfelijke ziekte tegen te gaan zul je andere ouders moeten hebben in de f1 generatie. Alleen door juiste kruisingen kun je erfelijke ziekten voorkomen maar nog niet eens tegen gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er is een belangenvereniging in Nederland met ledenvergaderingen, regiocontactdagen en bijeenkomsten van contactgroepen.
Ik denk dat daar een hoop kennis aanwezig is.
(Lees meer...)
AWM
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding