Kan bij één antwoord ook meerdere vragen passen?

Een vraag heeft vaak meerdere (juiste) antwoorden. Werkt het ook andersom?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja. Het antwoord is 42. Aan jou om de goeie vraag er bij te verzinnen en we kunnen de aarde afschaffen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En de muizen zullen eindelijk tevreden zijn. ; )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo? 42 toont aan dat één antwoord vele vragen kan hebben, en dat was de vraag. Ook filosofische antwoorden passen vaak bij vele vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is de som van:
20 + 22
10 + 32
12 + 30 .........verder heb ik geen zin meer.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord

Andere antwoorden (7)

Ja hoor er kan ook andere vragen bij een vraag aanpassen.. Als je nog andere dingen wilt weten over een vraag, dan vraag dat gewoon erbij. Ja hoor dat kan gewoon...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hangt van het soort antwoord af. Een heel erg uitgebreid antwoord is vaak toegespitst op één specifieke vraag.
Een meer algemeen antwoord kan waarschijnlijk ook als antwoord dienen op meerdere vragen.
Hoe meer informatie, hoe kleiner de kans dat het antwoord bij meerdere vragen past.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een antwoord hebt, kun je de vragen altijd zo manipuleren, dat meerdere vragen op dit antwoord uitkomen.
14 jaar geleden
Ja, dat kan. Bij Triviant bestaat een kaartje waar 6 keer het antwoord Utrecht is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoeveel vragen kan je met 'Ja' beantwoorden?
En hoeveel met 'nee'?

ziehier het antwoord op jouw vraag
itsme
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geniaal. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Coolfresh, waarom dan geen plus?
Okee, krijg je die van mij.
Je kunt oneindig veel vragen, sommen verzinnen met als antwoord 12.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een antwoord kan zeker bij meerdere vragen passen.Er zijn al genoeg voorbeelden gegeven. Hoe uitgebreider het antwoord, hoe kleiner het aantal vragen. Daarom zegt men vaak: hoe uitgebreider je bent hoe minder de vragen zullen zijn.