Is het met onze huidige technologische kennis mogelijk om robots te bouwen zoal ze te zien zijn in Real Steel?

Los van het financiële aspect. Puur op basis van onze huidige theoretische en praktische kennis.
Deze robots worden nog bestuurd met een afstandsbediening. Ze zijn dus ook nog niet autonoom.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Techniek

Het beste antwoord

Nee als dat zo was dan bestond er al zo iets, robots zijn complexe machines die mss qua uiterlijk wel zo te bouwen zijn maar qua besturing en vloeiende bewegingen zal dit nog vele jaren duren, ze kunnen nu nog niets eens goed een robot normaal laten lopen, laat staan vechten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Niet precies op die manier, maar zodra de 'bestuurder' een pak aanheeft met sensoren die zijn bewegingen doorsturen naar de robot kan het wel. Zo zijn de Jurassic Park dino's ook gedeeltelijk gemaakt.