Voor welke natuurramp zijn mensen het bangste?

is er een natuurramp die al dreigt?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ziektes. En dat dreigt continue, vooral door de intensieve dier/veeteelt en genenmanipulatie uit winstbejag i.p.v. uit levenskwaliteitsoogpunt: zo is mais genetisch gemanipuleerd zodat ze kortere stengels hebben en er meer groeienergie naar 't graan zelf gaat. Vervolgens zijn er daardoor heel veel extra chemicaliën (roundup) nodig om de insecten die op de grond leven, bij 't graan zelf vandaan te houden. Die chemicaliën worden massaal gebruikt. Zonder meer een natuurramp die nu aan de gang is. Een andere natuurramp die nu bijv. aan de gang is, is de plastic soep. Toegevoegd na 51 seconden: Mais bedoelde ik.

Dat de wereld vergaat. Of iets wat heel veeeeeel levens verwoest.

Het is allemaal even bangstigend,afhankelijk van welk risicogebied je woont. Toegevoegd na 42 seconden: Ik bedoel beangstigend:)

Aardbevingen. Je weet nooit hoe heftig deze kunnen zijn, bovendien weet je ook nooit hoe lang het duurt. Vaak veel slachtoffers.

Ik was even bang voor een nieuwe ijstijd, maar die is gelukkig afgeblazen; de Golfstroom draait weer als een tierelier.

Bronnen:
http://www.sciencedaily.com/releases/2010/...

De natuur is in staat in een enkel kort moment alle leven op aarde te vernietigen, het zal komen uit het heelal. Voor die tijd zullen virussen een groot deel van de mensheid doden en die angst wordt ieder jaar groter. En die dreiging is er al een tijdje : Sars, embola, vogelgriep, varkensgriep enz.

Global warming en zijn gevolgen voor de toekomst Volgens mij wordt op dit moment het meest geld hier aan uitgegeven. Toegevoegd na 1 minuut: Om de gevolgen hiervan te voorkomen ( dijken verhogen, onderzoek, overgaan op alternatieve energie etc.)

Ik ben bang voor een echte 'mean mother***' pandemie waarbij je iedereen om je heen die je lief is, ellendig ziet sterven.

Het ouder worden zit in de menselijke natuur. En de consequentie daar van is het overlijden en dat is voor de mens de ergste natuurramp,al zal het niet veel invloed hebben op de rest der mensheid.

Iedereen is verschillend, dus iedereen heeft zijn eigen angst.

De Broeikaseffect, opwarming van de aarde!

Bronnen:
http://www.milieucentraal.nl/pagina.aspx?o...

ik ben altijd bang geweest voor overstromingen..weet ook niet waarom..andere rampen zijn ook vreselijk

De mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest en dat misschien nimmer op komt dagen.... Laten we toch maar bewust leven.....

In Nederland hoef je niet zo bang te zijn voor natuurrampen. Hoewel op sommige plaatsen je veel kans hebt dat om de paar jaar je huis overstroomt. Dus snap ik niet dat er zo veel huizen op dat soort plekken gebouwd worden. Sommige mensen vinden hevige sneeuwval al een natuurramp. Maar ik denk dat de meeste mensen zich bang hebben laten maken voor het gevaar van opwarming van de aarde.

Een aardbeving. Het worden er steeds meer. In haïti. In Chili.

Elke natuurramp is een RAMP vooral als je naasten die je lief heb overlijden en je spullen kwijtraak. Ik denk dat er niet 1 is waar voor de mensen het bangst voor zijn. Maar dat iedere ramp op zich zelf staat.

Onze zon wordt hierin vaak vergeten Pruts. Stel je eens voor dat die er plotsklaps niet meer zou zijn, zou zo maar kunnen.......

Een Zonnevlam die recht op aarde afkomt... De gevolgen zijn erger dan je denkt!

De volgende aardbevingen met als eventueel gevolg vulkaanuitbarstingen en tunami's liggen al in het verschiet.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100