meteen want als je iets nu hebt gedaan is het met een fractie van een seconde al NET gedaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het duurt dus een fractie van een seconde?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nog minder dan een seconde... bijna niet uit te drukken in tijd. Alles wat je NU doet is vrijwel op het moment zelf alweer verleden tijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yup ben het met Cindy eens

Andere antwoorden (16)

Meteen na het heden is het een verleden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en het rijmt ook nog... of rijmde? +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ook dat nog ja :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan zit er geen tijd tussen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vrijwel geen tijd, nog minder dan een seconde… bijna niet uit te drukken in tijd. Alles wat je NU doet is vrijwel op het moment zelf alweer verleden tijd.
nu.....

is nu verleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles wat is geweest is het verleden, maar niet altijd op de seconde. voorbeeld:
Als ik bij een voorstelling ben en er is pauze:
Mevrouw: gaat u wel vaker naar voorstellingen

Ik heb dan 2 keuzes
1. nee, nu voor het eerst
2. ja in het verleden ben ik ook al eens geweest (voor de pauze)

Het verleden is het dus pas als iets over is naar mijn mening.

Zo is er ook verschil tussen de afgelopen week en verleden week...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toen je klaar was met typen was de vraag al gesteld in het verleden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meteen, acuut.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms is iets direct voorbij, en in het verleden.
Maar er gebeuren af en toe in ieder mensenleven dingen, die zó'n indruk op je maken, dat het een hele tijd bij je blijft, alsof het nét gebeurd is, terwijl het misschien in de realiteit al jaren geleden heeft plaatsgevonden.
Zolang het nog ieder moment dat je leeft invloed op je heeft, is het dus eigenlijk nog een beetje 'heden', dus het hangt van je perceptie af, hoe lang het duurt voordat iets voorbij en in het verleden is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn maar 3 momenten heden, verleden en toekomst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vanmorgen is nog ongewis,wat vanavond is geschiedenis
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zodra iets is gebeurd, is het verleden,maar dan spreken we er niet over als"verleden",maar gebruiken we termen als gisteren of verleden week. Pas als een bepaalde gebeurtenis geruime tijd achter ons ligt,nemen we de term "verleden"in de mond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zodra je een letter zecht en 1 seconde daarna is het verleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je kwantumfysich kan denken is tijd verweven met de drie dimensies, en buigzaam, eigenlijk bestaat er geen heden en verleden alleen een moment van nu. de rest is illusie of his story
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je erover zou nadenken, dan is het heden eigenlijk het enige dat bestaat. Het verleden en de toekomst bestaan alleen maar in ons verstand. Alleen het nu is werkelijk.Op het moment dat je aan het verleden denkt, vergeet je in het heden te leven. Nu is het heden en gisteren is verleden. Vergeet hoe snel dat gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het niet meer relevant is voor de dingen waar je nu mee bezig bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voordat de gedachte uitgesproken is, is het al verleden.
We leven in het verleden.
Het nu, bestaat niet.
Het nu is al weg als je er aan denkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na 1 min is het al verleden. Maar wat mij betreft is gisteren gewoon verleden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sneller dan wij kunnen 'vatten'.
Verleden is er sneller dan je je kan voorstellen. Je kan het heden en zelfs de toekomst niet grijpen, pakken of vasthouden. Het slipt langs je als zand door je vingers, en voor je het weet is alles al verleden tijd.