Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Atoomklok loopt niet gelijk hoe kan ik die gelijk zetten ? Eerst liep hij goed en deed hij ook de zomer en wintertijd corrigeren maar nu niet meer

Hij liep altijd goed maar nu dus altijd een uur achter ?
Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen ??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
welk merk klok heb je

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Resetten zou wel eens kunnen helpen.
Op zich zou hij altijd de juiste tijd moeten pakken, wat je ook doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij onze atoom klok zit een schakelaar om de juiste tijdzone in testellen uk of gmt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt het waarschijnlijk over een DCF-77 klok, die via de lange golf signalen van een Duitse zender ontvangt om zichzelf gelijk te zetten. Vervang de batterijen, en hang/zet hem eens ergens anders in huis, de lange golfontvangst is nogal kritisch.
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
Heb je wel je loden pakkie aan,als je er mee gaat pielen? Ik heb sterk het idee,dat je een ander soort klok bedoelt. Als je een klok bedoelt,waarvan de tijd door radiogolven aangestuurd wordt,zou het voldoende moeten zijn hem te resetten en daarna zou hij weer de juiste tijd aan moeten geven.Het enige wat ik nog kan bedenken,is de mogelijkheid,dat de zender zich in een andere tijdzone bevindt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding