Een naam, de hersenen kunnen bij een naam een beeld vormen. Daarom is een naam gemakkelijke te onthouden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat dat per persoon verschilt.
Ik ben beter in getallen onthouden dan namen onthouden, ondanks dat ik een beelddenker ben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een naam omdat je de ezelsbrug er gelijk bij krijgt. een naam bestaat uit een vaker voorkomende opzet, een getal niet. peter+een gezicht, daar ben je meer op ingesteld dan kluis + 56293.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O raar ik onthou die kluis + 56293
moet ook meestal aan mensen diverse keren hun naam vragen *slaphead* een telefoon nummer van 10 cijfers onthou ik in 1 x ja ook 10 tel.nummers of meer en noem alle cijfers desnoods 100e achter elkaar op
Een naam natuurlijk. In Amerika maken ze van telefoonnummers namen, juist omdat die makkelijker te onthouden zijn.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb jij hiervan een voorbeeld?
AWM
14 jaar geleden
http://phonespell.org/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik snap het hele antwoord wat zij geven niet xD
maar wel leuk om te weten ; ) +je
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel goed 268-966-73626!
AWM
14 jaar geleden
Dat ben ik! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan is dit dus niet jouw foto.
AWM
14 jaar geleden
Nee, dat is een vogeltje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Touché!
Een naam is veel gemakkelijker te onthouden dan een nummer/getal. Vandaar ook dat er domeinnamen zijn, zodat we alleen maar www.bol.com hoeven te onthouden, en niet 91.195.0.139 (het ip-adres van bol.com)
14 jaar geleden
Voor mij een naam, daar kan ik mij iets bij voorstellen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iets is beter te onthouden als het logica bevat, vaak is dat een naam, maar soms kan dat ook een getal zijn.

Namen hebben meestal meer logica (komt van logos = woord), dan getallen, maar dat is niet altijd zo. Het getal 12345 is bijvoorbeeld makkelijk te onthouden, maar een buitenlandse naam bv zhisa is weer lastig te onthouden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een naam. Tenzij het getal je geboortedatum is.