Kijk eens hiernaar:De Bermudadriehoek is een denkbeeldige driehoek tussen Miami, de Bermuda-eilanden en Puerto Rico in het westelijk deel van de Atlantische Oceaan. Dit gebied werd vanaf midden 20e eeuw bekend doordat er mysterieuze verdwijningen van vaar- en vliegtuigen zouden hebben plaatsgevonden. Auteurs van populaire lectuur schreven deze verdwijningen toe aan paranormale verschijnselen waarbij de wetten van de natuurkunde werden opgeheven, of aan activiteit van buitenaardse bezoekers

Toegevoegd na 2 minuten:
En hiernaar:De duivelsdriehoek is een term die refereert aan de manier waarop de volgende drie aspecten zich binnen projecten (en in de meeste processen) tot elkaar verhouden.

Geld (goedkoper)
Kwaliteit (beter)
Tijd (sneller)
Ook het duivelsvierkant is een in het projectmanagement gebruikte term. Dan wordt aan de voorgenoemde drie aspecten het aspect 'scope' toegevoegd

Toegevoegd na 3 minuten:
Volgens mij is het antwoord dus nee, het zijn twee verschillende dingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja volgens mij wel, vraag me nog wel steeds af waar de naam bermuda als broek vandaan komt.
Toch zeker niet daarvandaan want dan zou je ook een duivelsbroek moeten hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat klopt. In de afgelopen honderd jaar zijn er in de Bermuda Driehoek, ook wel `Duivels Driehoek´ genoemd, meer dan 50 boten en 20 vliegtuigen verdwenen. Wat er precies gebeurd is met deze voertuigen is niet bekend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is idd het zelfde gebied.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens wikipedia zijn het dezelfde gebieden…
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt helemaal.!