Hoe heet het 'gas' waar een veiligheidspasje de kleur Rose van krijgt als het met dat 'gas' in aanraking komt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahah je bent lekker bezig ik ben nog met je blauwe lippen bezig lol
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihihi en nu weer rose pasjes, rose lippen blauwepasje o neeee andersom
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit kan een antwoord opleveren dat me gelijk ook antwoord geeft op mijn vorige vraag;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL Josephina...maar ik MOET het weten;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja kan geen blauwe lippen meer zien ,ik geef het op ,op naar de rose pasjes....

Het beste antwoord

Blauwzuurgas, fosforwaterstofgas of zoutzuurgas.
Cryofiel