wat betekent marissa

betekent me naam dus marissa vis plas dag roet ????? wat betekent het ??????/

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Marissa is een Latijnse meisjesnaam.
De betekenis van de naam is `van de zee`.

Toegevoegd na 28 seconden:
Ik weet niet wat de rest betekent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oorsprong: Hebreeuws

Betekenis Marissa: De meisjesnaam Marissa is afgeleid van Maria, bekend als de moeder van Jezus. Een mogelijke verklaring van Maria is "bitterheid".

Afgeleide namen: Marijne, Marijntje, Marijtje, Marine, Marinka, Marinn, Marinte, Marinthe, Mario, Marion, Marise, Marisha, Marisja, Mariska, Marius
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wiki is het niet met je eens. Die geeft het als een latijnse meisjesnaam,betekenis: Van de zee.
Ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent, maar ik gok dat je zeker nog zo'n 65 jaar de tijd hebt om invulling te geven aan wat de naam Marissa in jouw geval betekent