Twee uur later dus 7 pm en dus 19 uur.

Toegevoegd na 1 minuut:
GMT is zonder zomertijd en in België hebben we NU zomertijd dus 1 uur normaal plus 1 uur zomertijd is 2 uur.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de juiste en vlugge reactie.

Andere antwoorden (3)

dan is het in belgie een uur later, dus 18:00 uur.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, GMT is greenwich time maar 'londontime' is gedurende een half jaar niet gelijk aan GMT vanwege de zomertijd. Dus nu is 'londontime' een uur later dan GMT en dus is het in België nog een uur later dan GMT.
Pm staat voor na de middag (Am is voor de middag).
Gmt is Greenwich Mean Time. Volgens http://wwp.greenwichmeantime.com/ is het verschil met die tijd en de onze 2 uur minder laat.
Dus is het op 5 pm gmt in Nederland en België 19.00 uur, oftewel 7 uur 's avonds.
Amadea
10 jaar geleden
Net zo laat als in Nederland op dit moment België heeft ook zomer en wintertijd.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat was de vraag niet. GMT is iets anders dan Nederlandse tijd
ronron1212
10 jaar geleden
Dat klopt maar om het te weten het is net zo laat als in nederland
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
maar dat is toch geen antwoord ronron? Als iemand zegt dat het in australië 11 uur 's ochtends is en wil weten hoe laat het in nederland is dan zeg je toch niet: dezelfde tijd als in belgië?
ronron1212
10 jaar geleden
de vraagsteller komt uit canada wat een onzin Pelle
gvrox
10 jaar geleden
Volgens mij ben jij degene die onzin verkondigt, ronron, en niet pelle. Jouw "antwoord" heeft niets met de vraag te maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het was een voorbeeld ronron....