mijn vraag is? wat is dit??....

het is al zeker jaren oud! en ik heb geen idee wat het is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Je foto's zijn wat onduidelijk. Probeer ze eens scherper te maken en leg er een bekend voorwerp voor, zodat we de afmetingen wat kunnen inschatten. Bijvoorbeeld een potlood of een luciferdoosje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is het materiaal?

Antwoorden (10)

Ik gok een lenzendoosje.
14 jaar geleden
Ik denk een intergalactische hamer, maar weet het niet zeker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kapotte antieke tomtom?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vermoed dat het een pentagonprisma voor landmeters is.

Toegevoegd na 2 minuten:
Kan ook een eenvoudig prisma zijn zolang het invallend licht maar een hoek van 90 graden maakt met het uittredend licht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HEEL moeilijk te zien van foto, maar het ZOU een apparaat kunnen zijn dat in de bouw gebruikt wordt om te kunnen zien of twee muren (of whatever, 'onderdelen') loodrecht op/tegenover elkaar staan. Als je er doorheen kijkt, zie je het ene punt, 'gewoon' en het andere daarnaast, 90 graden gespiegeld. Probeer zoiets eens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgens mijn man is dat witte een soort spons en daar kan je hoekjes en dergelijke mee verven.
dus een soort verfkwast
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En hoeveel borrels heeft je man inmiddels al op??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
U man is dronken
rebecca
14 jaar geleden
wij hebben idd zon ding en dat lijkt er echt wel wat op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mmm, een kwast zal het idd niet zijn
misschien een spiegel?! (misschien wel van Cloepatra) (of hoe je het ook schrijft)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ van mij omdat je cleopatra zo leuk schrijft
ik houd het op een lampachtige, iets om te verlichten in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een ouderwetse flitser? :S
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een driehoeksspiegel, werd vroeger gebruikt om een haakse hoek mee uit te zetten.