Ja het vallen en stuikelen over een randje dat je schrikt en even wakker wordt .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+

Andere antwoorden (9)

Aangezien het bij dromen om het verwerken van je gedachten en emotie ed gaat, lijkt me dat erg onwaarschjijnlijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou kunnen zijn dat als je de droom naderhand vertelt dat ie dan heel veel lijkt op die van een ander.
Maar precies hetzelfde, dat lijkt me niet mogelijk.
En trouwens, je kan nooit controleren of ie exact hetzelfde was.
Mijn antwoord is dus nee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat is niet mogelijk. Er bestaan geen mensen die exact dezelfde gedachten en gevoelens en beelden hebben in een droom. Een droom kan grotendeels overeenkomsten vertonen (zelfde plaats, zelfde personen, zelfde gebeurtenissen) Echter precies dezelfde droom is niet mogelijk.
Mensen zijn verschillend, al lijken ze soms precies op elkaar. De diepgaande gedachten en emoties verschillen altijd iets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan, afstemming maakt dat mogelijk...

En stem maar minnen allemaal, want nergens staat dat dat kan...

Zij die beter weten, weten beter...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha juist +1 xinix
AWM
14 jaar geleden
Ik wilde een minnetje geven, maar door de laatste zin zie ik daarvan af. Je kunt dat ook over 'eten' zeggen, trouwens.
Het is mij overkomen dat ik in het zelfde visioen zat dan de ander , we zagen de zelfde dingen , maar zagen ook verschillende dingen, die de ander niet zag.
Niet uit te leggen , niet te verklaren.
Aangezien een droom ongeveer het zelfde kan zijn dan een visioen, kan ik ook dat wel begrijpen maar niet verklaren, misschien iemand anders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat kan zelfs met meer dan twee personen, die dan ieder hun eigen perspectief hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat is volstrekt onmogelijk. Een dergelijk feit is nog nooit onafhankelijk en objectief vastgesteld.
AWM
14 jaar geleden
Ja.

Hebben ik en een vriendin is 'n keer gehad. Heel vaag. Maar waar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om precies dezelfde droom te hebben moeten ze in die droom dezelfde persoon zijn. Dan moet de een dus zijn opgegaan in de ander, of moeten ze samen één nieuw persoon geworden zijn. Dit lijkt mij sterk, wellicht kan het wel, maar ik zou eerder op niet gokken.

Met meer personen dezelfde droom delen, maar dan wel als aparte personen, kan volgens mij wel, maar er blijven dan toch verschillen in gezichtspunt, ervaring. Je blijft toch ieder jezelf, en er zullen ondanks de gelijke omgeving en gebeurtenissen wel kleine verschillen zijn.
Net zoals als je met meer mensen samen op een feestje, toch hele verschillende dingen kunt zien, maar ook dezelfde, je was op hetzelfde feestje.